سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسروتاج اعلام کرد؛

گشایش ثبت سفارش واردات خودرو در روزهای آینده

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: وزیر اعلام کرده به زودی و ظرف روزهای آینده مجوز ثبت سفارش صادر و سایت ثبت سفارش خودرو باز می‌شود.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از صدا و سیما؛ مجتبی خسروتاج رئیس سازمان توسعه تجارت در پاسخ به این پرسش که سامانه ثبت سفارش خودرو باز شده و بیش از ۲۰ مدل خودرو در آن برای ثبت سفارش ارایه شده است، اظهار کرد: سامانه ثبت سفارش خودرو باز نشده است؛ بلکه ما فقط در سایت ثبت سفارش خودرو به‌صورت آزمایشی اعلام کرده ایم که چه نوع خودروهایی می‌تواند وارد شود.

وی ادامه داد: البته تا زمانی که مجوز ثبت سفارش خودرو همراه با سود بازرگانی، میزان تعرفه ها و اینکه واردات چه مدل از خودروها و با چه برندی مجاز است اعلام نشود، ثبت سفارش انجام نخواهد شد.

خسروتاج در پاسخ به این پرسش که برخی فعالان حوزه واردات خودرو به نقل از وزیر صنعت از ابلاغ مجوز و دستورالعمل ثبت سفارش خودرو تا امروز خبر داده اند، گفت: خودم در جلسه با وزیر حضور داشتم، وزیر اعلام کرده به زودی و ظرف روزهای آینده مجوز ثبت سفارش صادر و سایت ثبت سفارش خودرو باز خواهد شد، این برداشت نادرست از طرف برخی حاضران در جلسه بود که زمان اعلام شده را به امروز نسبت داده اند.

این مقام مسوول افزود: در یکی دو روز آینده به محض دریافت دستورالعمل جدید تعرفه های واردات خودرو، سامانه ثبت سفارش خودرو را برای ثبت سفارش باز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.