سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو کشته در پی عبور طوفان شدید برونو از اسپانیا

به دنبال عبور طوفان شدید «برونو» از اسپانیا، ۲ نفر کشته شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دستگاه های امداد رسانی اسپانیا اعلام کردند به دنبال عبور طوفان «برونو» در روز چهارشنبه که بادهای شدید‌ آن بخش قابل توجهی از اسپانیا را در حالت فوق العاده فرو برده بود، 2 نفر کشته شدند.

بر این اساس، دستگاه عمومی امداد کاتالونیا در شمال شرق اسپانیا در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد یک مرد به دنبال سقوط از بالکن منزل خود به علت وزش باد شدید در منطقه توریستی آب های گرم سگور دو کالافل در کاتالونیا کشته شد.

دستگاه فوریت های کاتالونیا نیز گفت درپی وزش این طوفان، در استان های مرزی بارسلون و تاراگون در ارتباط با طوفان بیش از یک هزار تماس تلفنی درخواست امداد دریافت کرد.

در ساحل جزیره مایورکا در دریای مدیترانه نیز مرد 47 ساله ای در حالی که با قایق بادبانی در منطقه واقع در منطقه هشدار نارنجی قایق سواری می کرد، غرق شد. به گفته سازمان هواشناسی اسپانیا روز چهارشنبه در 11 استان این کشور حالت فوق العاده اعلام شده بود که گالیسیا، باسک و آستوریاس در شمال و شرق این کشور از آن جمله اند. بادهای شدید سقوط اشیاء، وسایل و تجهیزات نصب شده شهری، تابلوهای راهنمایی و تزئینات نوئل و شاخه های درختان را موجب شد.

انتهای پیام/

طوفان برونو اسپانیا را درنوردید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.