پورتوریکو شش هفته پس از وقوع طوفان ماریا همچنان منتظر دریافت کمک از آژانس مدیریت فوریت های فدرال است.

گاردین: مردم طوفان‌زده پورتوریکو همچنان منتظر کمک دولت فدرال آمریکا هستندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه انگلیسی گاردین، پورتوریکو شش هفته پس از وقوع طوفان ماریا همچنان منتظر دریافت کمک از آژانس مدیریت فوریت های فدرال است.

بر این اساس، امکان دریافت کمک‌های آنلاین وجود ندارد زیرا اینترنت قطع است. امکان تماس تلفنی هم وجود ندارد زیرا شبکه تلفن هم قطع است. مقامات فدرال خانواده ها را هفته ها منتظر گذاشتند. بیش از شش هفته پس از طوفان ماریا، آژانس مدیریت فوریت های فدرال همچنان به خاطر قطع بودن برق و خدمات اینترنت به کندی کار می کند و این مسئله موجب توقف دسترسی مردم پورتوریکو به کمک هایی شده است که واقعا به آن نیاز دارند.

لوز نریدا مونترو، مدیر سابق مدرسه که در منطقه اوتوادو زندگی می کند، در این زمینه گفت: من احساس می کنم این گدایی همیشگی است. من یک زن شاخص هستم و اکنون برای کمک در حال التماس هستم. در حال التماس هستم.

ساکنان برای درخواست کمک از فدرال باید یک فرمی را به صورت آنلاین پر کنند یا این که به یک شماره تلفن زنگ بزنند اما هیچ کس در اوتوادو به اینترنت یا تلفن دسترسی ندارد. آژانس مدیریت فوریت های فدرال برای رفع این مشکل با کاغذ و قلم به پورتوریکو آمد اما ساکنان این منطقه می گویند نمایندگان فدرال هفته پیش، چهل و دو روز بعد از وقوع طوفان ماریا به این منطقه آمدند.

برق همه جزیره قطع شد و نبودن آب آشامیدنی موجب شد مردم از آب آلوده به مواد سمی چشمه ها بنوشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار