سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی‌کیا در نطق میان دستور:

فتنه سال 88 برای براندازی نظام و با همکاری سرویس‌های جاسوسی اجرا شد

نماینده سنقر و کلیائی گفت: فتنه سال 88 برای براندازی نظام و با همکاری سرویس‌های جاسوسی اجرا شد که ضربات این خیانت قابل جبران نیست.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و کلیائی در نطق میان دستور اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست، اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی انحراف اذهان عمومی  به جهت شکست موضوع داعش در منطقه است که با هدف تفرقه بین کشورهای اسلامی طراحی شده که مثل  این توطئه‌ها نیز محکوم به شکست است.

نماینده مردم سنقر و کلیائی افزود: در آستانه روز 9 دی روز بصیرت قرار داریم، مردم ولایتمدار ایران اسلامی می‌دانند که فتنه سال 88 برای براندازی نظام و با همکاری سرویس‌های جاسوسی طراحی و اجرا شد که ضربات این خیانت قابل جبران نیست.

وی ادامه داد: مردم در روز 9 دی با بصیرت و حضور خود نقشه شوم آنان را نقش بر آب کردند و امروز هم اگر فتنه‌گران در حصر و غیرحصر فرصت پیدا کنند، دست از توطئه برنمی‌دارند.

حسینی‌کیا با بیان اینکه در لایحه بودجه سال 97 به قشر محروم و متوسط جامعه توجه کافی نشده است، گفت: برای ترسیم بودجه به دو شاه‌بیت مهم باید توجه کرد که می‌توان به گران شدن قیمت بنزین و حامل‌های انرژی و حذف یارانه قریب به 38 میلیون نفر در کل کشور اشاره کرد.

نماینده مردم سنقر و کلیائی اضافه کرد: آیا می‌دانید قیمت مرغ، تخم‌مرغ و لوازم اولیه زندگی چقدر گران شده است. چرا دولت حاضر نیست مافیای اقتصادی را از خود دور کند تا این اندازه بر مردم فقیر فشار وارد نشود.

وی با اشاره به اینکه نمی‌دانم هنوز بر وعده‌های خود مانده‌اید یا نه؟ گفت: قرار بود کاری کنید که مردم آنقدر در رفاه باشند که خود یارانه نگیرند، نه اینکه شما یارانه را قطع کنید!

حسینی‌کیا با بیان اینکه اطلاع دارید که نه چرخ سانتریفیوژ‌ها می‌چرخد نه چرخ اقتصاد! بیان داشت:  آقای روحانی برای رضای خدا به وعده‌هایی که می‌دهید عمل کنید، از سال 94 تاکنون کشاورزان مظلوم خسارت‌دیده شهرستان سنقر منتظر دریافت خسارتشان هستند. آیا جرمشان این است که کشاورزند و رانتی برای احقاق حقشان در دولت ندارند!

نماینده مردم سنقر و کلیائی گفت: آقای رئیس‌جمهور به فریاد زلزله‌زدگان برسید که در شرایط خوبی نیستند، از آه مظلومان بترسید،

حسینی‌کیا افزود: مردم ما از عدم آنتن‌دهی مناسب تلفن همراه و دریافت خدمات اینترنت گلایه مند هستند. دستوراتی داده‌اید اما جامه عمل پوشیده نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.