سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل؛

توسعه گردشگری سلامت اردبیل با توجه به بازار داخلی مورد تاکید است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: توسعه گردشگری سلامت این استان با توجه به بازار داخلی مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کریم حاجی زاده، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در تشریح مهمترین قابلیت های گردشگری سلامت اردبیل تصریح کرد: در مقوله گردشگری سلامت ضروری است به بازارهای داخلی توجه داشته باشیم.

وی با تاکید به ضرورت اصلاح برنامه ها و رویه ها و خروج از تمرکز صرف به بازار برخی کشورهای همسایه، افزود: با توجه به شرایط کشورهای همسایه و روابط فی مابین، بازارهای داخلی پتانسیل قابل توجهی برای استان محسوب می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: آب های گرم معدنی، آب و هوای مطلوب و تغذیه سالم ویژگی های منحصر به فردی است که می تواند در برنامه های توسعه گردشگری سلامت مورد توجه قرار گیرد.

حاجی زاده ادامه داد: از جمله اینکه این قابلیت ها می تواند در ارائه خدمات توانبخشی و پس از بیمارستان مورد توجه قرار گرفته و گردشگری سلامت اردبیل در این مسیر توسعه یابد.

وی به ضرورت ایجاد دهکده های سلامت در این استان تاکید و اضافه کرد: در عین حال تقویت زیرساخت های گردشگری سلامت، آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی و توجه به نیاز روز گردشگران مورد تاکید است.

انتهای پیام/ح

ایجاد دهکده های سلامت در استان اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.