سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از موزه هنرهای معاصر تبریز تا 2 سال آینده

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از بهره‌برداری از موزه هنرهای معاصر تبریزتا دو سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علی محرمی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در این بازدید ضمن ارائه‌ توضیحاتی درخصوص موزه هنرهای معاصر، با تاکید بر تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اتمام سریع این پروژه گفت: با تأمین اعتباری که اعمال شده در تلاشیم تا این موزه را که در میدان آذربایجان احداث می‌شود و دارای پیشرفت ۱۲ درصدی است، تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: پروژه موزه هنرهای معاصر تبریز جزو طرح‌های ملی است و دستگاه اجرایی آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در میدان آذربایجان با زیربنای 6 هزار و 218 مترمربع و مساحت 5 هزار و 240 مترمربع در حال احداث است.

محرمی گفت: این مجموعه در چهار طبقه احداث می‌شود که شامل سالن نمایشگاه و سالن موزه است و قرار است در این موزه آثار و تولیدات عرفا، مفاخر، مشاهیر، هنرمندان و نویسندگان نگهداری و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گیرد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی یادآور شد:‌ اهمیت این مجموعه در روایتی است که از بنیان‌های فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی استان و در معنای کلی‌تر بخشی از فرهنگ ایرانی و آذربایجانی دست می‌دهد. روایتی کم‌‌نظیر که تماشای هرباره آن افق‌های جدیدی را در برابر مخاطبان خود می‌گشاید.

جمعی از هنرمندان پیشکسوت رشته‌های مختلف هنری به همراه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند احداث موزه هنرهای معاصر در میدان آذربایجان تبریز بازدید کردند.

در این بازدید اساتیدی چون علوی وحید،‌ پشت‌پناه، عباچی‌زاده، نامدار، وهاب‌زاده، ایمانی، صدق‌روحی، شفاعت‌طلب، وجدنیا،‌ مقبلی، رضازاده و رادپور حضور داشتند.

 

انتهای پیام/ش

احداث موزه هنرهای معاصردرتبریز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.