سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین رئیس پلیس راهور لرستان:

نیاز به اعتبار برای نصب دوربین‌های هوشمند ثبت ترافیک

جانشین رئیس پلیس راهور لرستان گفت: نصب دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات در معابر استان در گرو تامین اعتبارات است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛محمد زارعی ظهر امروز در جلسه ستاد درآمد لرستان بیان کرد: میزان درآمد جرائم راهنمایی و رانندگی لرستان بر اساس نامه سازمان برنامه و بودجه ۸ میلیارد و ۲۲۶ میلیون تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: با بررسی دقیق می‌توان دریافت که لرستان از نظر جرایم ثبت شده شرایط خوبی در کشور داشته و در نتیجه باید گفت: پلیس با متخلفان برخورد لازم را به خوبی انجام داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور لرستان عنوان کرد: اکنون نصب سیستم‌های هوشمند ثبت تخلف به عنوان یکی از مهمترین راهکار‌ها برای بازدارندگی حوادث در سطح شهر‌ها به شمار می‌رود در نتیجه به دنبال توسعه این حوزه در استان لرستان هستیم.

زارعی بیان کرد: با برگزاری جلسات مختلف در نظر داریم تا بخشی از درآمد‌های حاصل از جرائم ثبت شده را جهت تجهیز معابر خرم‌آباد و سایر شهر‌های استان به دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هنوز اعتبارات مورد نیاز به پلیس تخصیص داده نشده است، افزود: در صورتی که اعتبارات مورد نیاز از سوی سازمان برنامه و بودجه تخصیص یابند، اقدامات لازم نصب دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات در دستور کار قرار می‌گیرد.

جانشین رئیس پلیس راهور لرستان گفت: تجهیز معابر شهری به دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف مزیت‌های بسیار زیادی همچون کاهش تخلفات و تصادفات، ارتقا فرهنگ ترافیکی، کاهش میزان برخورد چهره به چهره پلیس با مردم و سایر موارد را داراست.

انتهای پیام/د

نصب دوربین‌های هوشمند ثبت ترافیک در گرو تامین اعتبار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.