سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایستگاه پمپاژ آب سراب روانسر بازسازی و تجهیز می‌شود

مدیر امور آب و فاضلاب شهر روانسر گفت: ایستگاه پمپاژ آب سراب روانسر چندین سال است که از مدار بهره برداری خارج گردیده بازسازی و تجهیز خواهد شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  غفار صالحی  مدیر امور آب و فاضلاب شهر روانسر با اشاره به اینکه آب شرب شهر روانسر تنها از طریق چاه ها در حومه بله زین تامین می شود گفت:اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی و تجهیز ایستگاه پمپاژ سراب روانسر از محل اعتبارات تبصره ۳ تأمین می‌شود.

وی به بحران و اختلال کوتاه مدت در سیستم شبکه‌های آب به علت وقوع زلزله و تخریب در بخش‌هایی از استان اشاره کرد و گفت: به منظور مدیریت بحران در حوادث احتمالی نظیر زلزله  شهر روانسر نیاز به محل تامین آب جایگزین دارد.

صالحی  بیان کرد: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان از تاسیسات پمپاژ سراب روانسر بازدید به عمل آوردند و بر لزوم بازسازی این ایستگاه تاکید شد.

وی گفت: هم اکنون در حال انجام مطالعات طرح هستیم تا با هماهنگی فرماندار روانسر و اعضای شورای اسلامی شهر روانسر، بازسازی و تجهیز و راه اندازی مجدد این ایستگاه و ساختمان سرایداری و سیستم گندزدایی آب در سراب روانسر را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/ز

 

 در حوادث احتمالی نظیر زلزله  شهر روانسر نیاز به محل تامین آب جایگزین دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.