سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ایستگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند در سیستان و بلوچستان

ایستگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند ویژه جانبازان و معلولین در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، پیش از ظهر امروز ایستگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند ویژه جانبازان و معلولین در سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل ثبت احوال و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان راه‌اندازی شد.

جهت راه‌اندازی این ایستگاه سیار در مراسم‌های جداگانه برای جانباز ۷۰ درصد "آذریان" و همچنین پدر شهید شهرکی در منزل ایشان درخواست کارت هوشمند ملی اخذ شد.

راحت دهمرده مدیرکل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: با توجه به اینکه از سال آینده کارت‌های هوشمند ملی عملیاتی می‌شود و باید تمامی افراد کارت هوشمند ملی داشته باشند، ثبت‌احوال بر این شد تا برای جانبازان و معلولین که امکان مراجعه به ادارات ثبت احوال را ندارند ایستگاه سیار پیش‌بینی کند تا با مراجعه به منزل این عزیزان نسبت به اخذ درخواست در منزل اقدام شود.

رضا راحت دهمرده افزود: امروز و به مناسبت هفته ثبت احوال این ایستگاه در منزل جانباز عزیز آذریان افتتاح شد و امیدواریم تا پایان سال همه این عزیزان کارت هوشمند ملی دریافت کنند.

ثموری، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات ثبت احوال، اظهار داشت: صدور کارت ملی هوشمند در سال ۹۲ با حضور خانواده شهدا در ثبت احوال استان آغاز شد و هم‌اکنون با اجرای این طرح و حضور در منازل جانبازان عزیز و خانواده‌های شهدا و ایثارگران که توانایی مراجعه را ندارند، خدمات بسیار خوبی به این قشر عزیز ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع

 ایستگاه سیار صدور کارت ملی هوشمند ویژه جانبازان ومعلولین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.