سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نامه دبیرکل حزب مردمی اصلاحات به لاریجانی درباره بودجه 97

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از نامه نگاری خود با رئیس و نمایندگان مجلس درباره بودجه 97 خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های تشکل متبوعش، اظهار کرد: حزب مردمی اصلاحات پس از برگزاری کنگره و اصلاح اساسنامه، سازمان دهی تشکیلاتی خود را در سطح کشور آغاز کرده است.

وی ادامه داد: اخیرا دبیر شهر تهران منصوب شد و به زودی دفترمان نیز در این شهر افتتاح می شود.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه در کمیته‌های مختلف، تغییرات اساسی داشتیم و روسای‌شان را تغییر دادیم، گفت: در جلسه شورای مرکزی طرحی مصوب شد که جنبه‌های مطالبه‌گری را گسترش دهیم و نقد منصفانه را از دستگاه‌های مختلف داشته باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین فومنی با بیان اینکه کمپین جنبش مطالبه‌گری را تشکیل می‌دهیم، تصریح کرد: براساس این طرح افرادی را که در سراسر کشور مطالبه گری دارند، سازمان دهی می‌کنیم.

وی با اشاره به آغاز فعالیت‌های تشکل متبوعش برای انتخابات آتی مجلس، اضافه کرد: در کل کشور دفاترمان را برای انتخابات آتی مجلس فعال و کار تشکیلاتی را آغاز کردیم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از نامه نگاری خود با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره بودجه 97 خبر داد و گفت: در این نامه از مجلس خواستیم تا اجازه هرج و مرج در بودجه را ندهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.