دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: کسانی که از خرابی‌های زلزله در غرب کشور سوءاستفاده‌ سیاسی می‌کنند محکوم و نهایت بی‌اخلاقی است.

سوءاستفاده سیاسی از زلزله محکوم و نهایت بی اخلاقی استمحمد زارع فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تسلیت به مردم غرب کشور به ویژه کرمانشاه به خاطر زلزله اخیر با اشاره به خط خبری رسانه های بیگانه و معاند جمهوری اسلامی مبنی بر تمرکز بر روی چند واحد مسکن مهر که در زلزله اخیر آسیب دیده بودند گفت: اینکه رسانه های مخالف از این مسائل سوءاستفاده می کنند عادی است چون دشمن هستند و دشمن هم هرگز از ما تعریف نمی کند.

وی درباره افراد و مسئولانی که در داخل کشور در این مسئله با بیگانگان هم صدا شده اند، گفت: نباید در این شرایط  به خاطر تسویه حساب های سیاسی منافع نظام را زیر سوال ببریم و با این گونه اظهارات آب در آسیاب دشمن بریزیم.

فومنی با تاکید بر اینکه مسئولان و دست اندرکاران نباید از روی بی اطلاعی سخنانی بگویند که دشمنان سوءاستفاده کنند، اظهار کرد: در این شرایط به جای مچ‌گیری های سیاسی باید به زلزله زدگان کمک کنیم زیرا نیاز مردم در این شرایط غذا، چادر و پوشاک است و ما با تأمین این اقلام می توانیم مرحمی بر دل سوخته باشیم.

وی با بیان اینکه در این شرایط هر گونه اظهار نظری که به دشمن کمک کند خیانت بزرگ و نابخشودنی است، تاکید کرد: کسانی که از خرابی های این زلزله سوءاستفاده های سیاسی می کنند بدانند که این کارها درست نبوده، محکوم و نهایت بی اخلاقی است.

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات ادامه داد: اینکه بخواهیم درکنار امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور از یکدیگر انتقام سیاسی بگیریم، این کار نه انسانی و نه اسلامی است و اقدامی ناشایست به شمار می رود.

فومنی با بیان اینکه مدیریت بحران تنها مربوط به مدیریت مسائل مربوط به خسارات و نجات نیست، اظهار کرد: بخشی از مدیریت بحران مربوط به مدیریت مسائل روانی و مدیریت اجتماعی حادثه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: وقتی که فضا ملتهب است و مردم غرب کشور در سختی به سر می برند این نوع بیانات دور از انصاف است و افکار عمومی را به طرف مسائل بی ارزش می برد.

انتهای پیام/

 

سوء استفاده های سیاسی از زلزله کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۶
نمیشود به هر بهانه ای مقصران و اختلاس گران را به حال خودشان رها کرد.اتفاقا این به ضرر نظام مقدس ماست.نه تشخیص و تحویل مقصران.نباید هیچک مقامی به خودش اجازه کم کاری و قصور و ... بدهد.تا نظام و درخت پر ثمر انقلاب همچنان آرمانی باقی بماند.
-
هموطن
۰۸:۲۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۶
حق با شماست
آخرین اخبار