سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

شاکله اصلی نیرو‌های مسلح نظم و انضباط است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شاکله اصلی و رساله عملیه نیرو‌ها مسلح نظم و انضباط است گفت: این امر مهم سرلوحه کاری ما است که در همه امور باید رعایت شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان  اظهار داشت: امروز وظیفه بسیار سنگینی بر عهده نیرو‌های مسلح خصوصا نیروی انتظامی می‌باشد و این افتخار را داریم که بالاترین نعمتی که خداوند متعال برای بندگان خود رقم زده عهده دار آن باشیم و شما در تامین امنیت مردم نمره قابل قبولی گرفته اید و این ستودنی می‌باشد.

وی افزود: باید مراقب باشیم و از خودمان و افراد زیرمجموعه مراقبت کنیم و از این توفیق الهی که نصیب ما شده صیانت و، چون نگین زرین در عملکرد ما می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در جمهوری اسلامی ایران نیرو‌های مسلح تحت ولایت، ولی امر مسلمین که نائب امام زمان (ع) و اتصال به خداوند متعال می‌باشد قرار دارند و این برای ما سربازان ولایت بسیار ارزشمند می‌باشد.

سردار قنبری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان استان عملیاتی و استراتژیکی و به تعبیر مقام معظم رهبری تنگه احد کشور می‌باشد و ما باید با عشق به ولایت و مجاهدانه و ایثارگرانه امنیت کشور دفاع کنیم و هرچه توان داریم را به کار گیریم تا در انجام امورات محوله و ماموریت‌ها موفق عمل کنیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: شاکله اصلی نیرو‌های مسلح و رساله‌ی عملیه نیرو‌ها مسلح انضباط می‌باشد و این امر مهم سرلوحه کاری ماست و در همه امور باید رعایت شود و اگر در انجام ماموریت‌ها برنامه ریزی نظم و انضباط وجود داشته باشد در مسیر تحقق اهداف دچار مشکل نخواهیم شد.

وی پرهیز از روزمرّگی یکی دیگر از وظایف مهم فرماندهان و افراد زیرمجموعه عنوان و تاکید کرد: استکبار جهانی به دلیل اقتدار جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی نگاه خود را معطوف به خط خدشه دار کردن امنیت کشور کرده و این استان را دروازه ایجاد ناامنی در کشور تلقی می‌کند که ما باید با هوشیاری و آمادگی آماده مقابله با هرگونه تهدید را داشته باشیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دشمن ما ترسو و بزدل می‌باشد و از توان و آمادگی ما هراس دارد، خاطرنشان کرد: با توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار و تحت ولایت فرمانده معظم کل قوا با عمق جان تلاش خواهیم کرد و لحظه را خطرناک‌ترین لحظه هر نقطه را خطرناک‌ترین نقطه می‌دانیم و با آموزش توان رزمی خود را بالا می‌بریم و در برابر هرگونه تهدید جواب مستحکم خواهیم داشت.

انتهای پیام/ ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.