سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خرم آباد؛

نمایشگاه صنعت سنگ لرستان در خرم‌آباد برگزار می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی لرستان از برگزاری نمایشگاه صنعت سنگ، معدن و صنایع وابسته در اواخر دی‌ماه در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جلال طاهری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نمایشگاه صنعت سنگ، معدن و صنایع وابسته لرستان از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه دائمی استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های مطرح داخلی، برخی نمایندگان شرکت‌های خارجی و فعالان صنعت سنگ استان لرستان برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی لرستان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مطمئناً فعالان این حوزه استقبال مناسبی از نمایشگاه سنگ معدن و صنایع وابسته لرستان انجام خواهند داد.

طاهری در ادامه با اشاره به اینکه لرستان دارای مزیت‌های مناسبی در حوزه صنعت سنگ و معدن است، افزود: لرستان پتانسیل‌های زیادی در بخش معدن به خصوص صنعت سنگ داشته و باید بتوانیم ظرفیت‌ها را در معرض دید فعالان ملی و بین‌المللی این حوزه قرار داد.

وی در ادامه گفت: البته سال گذشته بر اساس تصمیم استاندار سابق لرستان قرار بر این بود که این نمایشگاه در یکی دیگر از شهرستان‌های استان برگزار شود و در این راستا مقرر شد استانداری اعتبارات لازم را تامین کند که این مهم محقق نشد.

طاهری اظهار داشت: به همین دلیل بر اساس تصمیمات گرفته شده نمایشگاه مذکور در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی لرستان بیان کرد: با توجه به حضور فعالان این حوزه در نمایشگاه لرستان مطمئناً شاهد تاثیر مناسب آن در بهبود وضعیت بخش معدن خواهیم بود.

انتهای پیام/د

برگزاری نمایشگاه صنعت سنگ لرستان در خرم‌آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.