سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر اطلاعات:

حکومت اسلامی نعمتی برای خدمت رسانی بی منت به مردم است

وزیر اطلاعات گفت: حکومت اسلامی وسیله‌ای برای آزمایش الهی و نعمتی برای خدمت رسانی بی منت به مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات ،در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی امنیت بی بدیل جمهوری اسلامی ایران را ثمره همدلی و هم افزایی مسئولان و مدیران و بویژه جامعه اطلاعاتی دانست و افزود: امیدوارم فرصت خدمت را به خوبی قدر بدانیم و به آن نگاه دنیایی نداشته باشیم چرا که در اینصورت بی ارزش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حفظ کرامت و حرمت انسان‌ها وظیفه اصلی مسئولان و مدیران حکومت اسلامی است گفت: رضایت عمومی سرمایه اجتماعی دستگاه اجرایی و نظام است و همچنین ثبات امنیت را تضمین خواهد کرد.

وزیر اطلاعات احقاق حق شهروندی ٬تامین معیشت و اجرای عدالت را به عنوان وظیفه حکومت اسلامی برای همگان برشمرد و گفت: کسانی که با نظام اسلامی ستیز ندارند و درون نظام قرار دارند باید از خدمات نظام بهرمند شوند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمتگزار مردم است و باید از مشکلات گره گشایی کند افزود:مردم باید امنیت و سلامت را به عنوان نعمت‌های نامحسوس درک کنند.

وی دلسوزی و منفعت مسلمانان را از ویژگی‌های رسول خدا(ص) دانست و گفت:هرچه دلسوزی برای مردم تقویت شود ثمره‌ آن برای جامعه بیشتر خواهد شد و همه همت مسئولان باید صرف نشاندن لبخند رضایت روی چهره مردم بویژه مستضعفان و محرومان شود.

وزیر اطلاعات با قدر دانی از تلاش‌های ۵ ساله مدیر قبلی اداره اطلاعات خراسان رضوی مدیر جدید این اداره کل را معرفی و منصوب کرد و از شورای تامین استان خواست همراهی و همدلی گذشته را همچنان استمرار بخشند.

انتهای پیام//ف.ج
 

معرفی مدیر کل  اطلاعات خراسان رضوی با حضور وزیر اطلاعات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.