سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: قصد داریم با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در بخش‌های مختلف حمل‌ و نقل و مسکن مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس پورسلان، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان داشت: فرصت‌هایی در بخش حمل‌ و نقل به‌ویژه در بخش‌های راه و مسکن خوزستان مهیاست ما آماده هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هستیم.

وی بیان کرد: صرفاً با بودجه دولتی نمی‌توان کاستی‌ها را بر طرف کرد به این سبب جذب سرمایه‌گذار اولویت اصلی کار در توسعه صنعت حمل‌ و نقل و مسکن خوزستان است.

پورسلان افزود: بسترهای لازم را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم شده است قصد داریم با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان در بخش‌های مختلف حمل‌ و نقل و مسکن مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه خوزستان به دلیل داشتن شرایط متعدد، فرصت‌های متنوعی را برای سرمایه‌گذاری دارد گفت: فرصت‌هایی در بخش حمل‌ونقل به‌ویژه در بخش‌های راه و مسکن مهیاست ما آماده هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی  هستیم.

پورسلان با اشاره به پیگیری‌های ویژه در خصوص جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بیان داشت: در بخش راه، جلسات متعددی را با سرمایه‌گذاران خارجی برگزار کرده‌ایم.

انتهای پیام/م

آماده هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هستیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.