سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه کتاب نقش اساسی در ارتقاء فرهنگ دارد

فرماندار شهرستان جیرفت گفت: اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپایی نمایشگاه کتاب به عنوان یک رویداد فرهنگی قابل تقدیر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری پنجمین نمایشگاه کتاب استانی جنوب کرمان گفت:توجه به فرهنگ از دغدغه ها و نیازهای فرهنگی جنوب کرمان وشهرستان جیرفت است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و می تواند در ارتقاء سطح فرهنگ تاثیرگذار باشد.

وی افزود :باید به صورت کارشناسی نسبت به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدامات لازم صورت بگیرد که خرید کتاب در سبد اقتصادی خانواده ها در نظر گرفته شود.

احمدامینی روش تصریح کرد:توجه به فرهنگ کتابخوانی نباید منحصر به برگزاری نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی باشد بلکه باید در طول سال زمینه و انگیزه مطالعه را در افراد ایجاد کرد.

وی بر استمرار نمایشگاه های کتاب در طول سال تاکید کرد وگفت: برپایی این نمایشگاه می تواند کمبودهای فرهنگی رامرتفع کند.

امینی روش افزود: همکاری و اهتمام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و مجموعه فرهنگی به همراه دیگر دستگاه های اجرایی در برپایی نمایشگاه کتاب قابل تقدیر و تشکر است.

فرماندار شهرستان جیرفت اظهار کرد:فرهنگ مطالعه باید نهادینه شود و اگر این فرهنگ از مهد کودک ها نهادینه شود شاهد جامعه ای پویا هستیم.


انتهای پیام/س

 

برپایی نمایشگاه کتاب در جیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.