سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

دولت به دنبال منابع واقعی برای بودجه باشد

رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ما با دولت اختلاف نظر داریم اما تمام توان خود را در حمایت از دولت بکار می‌گیریم گفت: دولت باید به دنبال منابع واقعی برای بودجه باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ، امشب در مسجدالنبی شهر کرمان با اشاره به لایحه بودجه ارائه شده توسط دولت به مجلس اظهارداشت: یک چهارم بودجه یعنی حدود 100 هزار میلیارد تومان آن واقعی نیست.

وی با بیان اینکه ما با دولت اختلاف نظر داریم اما تمام توان خود را در حمایت از دولت بکار می‌گیریم گفت: دولت باید به دنبال منابع واقعی برای بودجه باشد.

زاهدی در ادامه بیان داشت:گران شدن حامل‌های انرژی خواسته یا ناخواسته تاثیر خود را برقیمت تمام شده اجناس می‌گذارد و ما مخالف جدی افزایش قیمت حامل‌های انرژی در مجلس هستیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت 66 درصد بودجه کشور را براساس مالیات ارائه کرده‌است افزود: این یعنی در اوضاع اقتصادی امروز جامعه و با وجود رکود و تعطیلی دو هزار 500 واحد صنفی به تولیدکننده، بازاری، اصناف و تجار  فشار بیاوریم.

 

انتهای پیام/

۱۰۰ هزار میلیارد تومان از بودجه ۹۷ ‌واقعی نیست‌

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.