سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت؛

خودروسازی‌های داخلی باید تعطیل شوند/65 سوله در اختیار سازمان مدیریت بحران نیست

مهم ترین اخبار و رویدادهای شورای شهر تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت، شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

 

 ورود پلاک دیپلمات‌ها به خط ویژه سوءاستفاده از شرایط مهمانان ویژه است

زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران با اشاره به ورود غیرمجاز خودروهای پلاک دیپلمات به محدوده خط ویژه گفت: قوانین شهر ما برای همه لازم‌الاجرا است.

 

همراه افزایش نرخ سوخت باید حمل و نقل عمومی را گسترش دهیم

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر گسترش حمل و نقل عمومی همراه با افزایش نرخ سوخت، گفت: اگر این کار را نکنیم مردم با وسیله شخصی خود به خیابان ها می‌آیند و وضع آلودگی و ترافیک بدتر می‌شود.

 

خواستار نصب تابلوی مشخصات بلوار کشاورز هستم

حجت نظری عضو شورای شهر تهران با اشاره به درخواست طراح و سازنده بلوار کشاورز که چند ماه پیش درگذشت گفت: طبق خواسته او من خواستار نصب تابلوی مشخصات بلوار کشاورز در ابتدا و انتهای آن هستم.

 

انتقاد حق شناس از برخورد نامناسب با دستفروشان در تهران

محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر تهران با اشاره به انتشار فیلم مربوط به ضرب و شتم یک دستفروش گفت: بخشی از اقتصاد غیررسمی کشور در این حوزه صورت می‌گیرد و سیستم اقتصادی کشور را با اخلال مواجه می‌کند.

 

شهرداری محل برگزاری نمایشگاه کتاب را از بلاتکلیفی خارج کند

احمد مسجد جامعی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید محل برگزاری نمایشگاه کتاب را از بلاتکلیفی خارج و مشخص کند بالاخره نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می شود یا خیر.

 

یک تصمیم احمدی نژاد 18 درصد جمعیت تهران را زیاد کرد/ طرحهای جامع و تفصیلی مغایرت‌های زیادی دارند

محمد سالاری عضو شورای شهر تهران گفت: در سال 90 بیش از 33 هزار پروانه ساخت صادر و این موضوع باعث روند صعودی افزایش جمعیت شهر تهران شد.

 

تهران هیچ برندی برای گردشگری مردم ندارد

سید محمودمیر لوحی عضو شورای شهر تهران در خطاب به سالاری گفت: تهران برندی برای گردشگری مردم ندارد و همین عامل باعث شده است تا مردم برای تفریح به جاهای دیگر سفر کنند و ترافیک ایجاد شود.

 

1000 بلندمرتبه پایتخت روی گسل ساخته شده است

احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران گفت:ممنوعیت ساخت و ساز روی گسل‌ها ده سال بعد از طرح جامع ابلاغ شد و 1000 ساختمان های بلند مرتبه روی گسل‌ها داریم.

 

65 سوله در اختیار سازمان مدیریت بحران نیست/تعداد دستفروشان مترو بیشتر از مسافران است

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: 105 سوله‌ مدیریت بحران داریم که از این تعداد فقط 40 مورد در اختیار سازمان مدیریت بحران است که به طور کامل تجهیز شده اند.

 

گزارش 100 روزه صدر اعظم نوری از عملکرد کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری

زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری عملکرد 100 روزه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری را ارائه کرد.

 

بازنگری‌ پروژه های شهری باید بر مبنای منافع عمومی مردم باشد نه منفعت سرمایه‌داران

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران گفت: پیرایش و بازآفرینی فضای عمومی از جمله بازنگری و تعیین تکلیف پروژه‌ها بسیار مهم است که این بازنگری باید بر مبنای منافع عمومی مردم باشد نه اینکه فقط به منفعت سرمایه‌داران توجه شود.

 

گزارش عملکرد کمیسیون برنامه و بودجه / بدهی 19 میلیاردی شهرداری به بانک

محمد الویری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران عملکرد کمیسیون را گزارش داد و از برنامه‌ها و رویکردهای کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد.

 

 محسن هاشمی:جای مردان سیاست بنشانید درخت تا هوا تازه شود

 رئیس شورای شهر تهران با اشاره به آلودگی هوا شعری طعنه‌آمیز نسبت به مردان سیاست خواند.

 

اتوبوس‌ها عامل مرگ 1500 نفر از شهروندان تهرانی هستند

شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه آلودگی هوای تهران 4500 نفر را به کام مرگ می‌کشد،گفت: از این تعداد 1500 نفر به خاطر آلودگی اتوبوس‌ها جان می‌بازند.

 

تذکر فخاری به مدیریت شهری به خاطر سستی در اقدامات پیشگیرانه

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه به مدیریت شهری تهران به خاطر سستی در اقدامات پیشگیرانه تذکر می‌دهم، گفت: از شهروندان تهرانی می‌خواهم در پویش نفسم گرفت شرکت کنند.

 

هکتارها باغ تهران به مراکز اداری تبدیل شده است

زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری هکتارها باغ‌ را به مراکز اداری تبدیل کرده است، گفت: از معاونت‌های شهرداری انتظار داریم برای حفظ باغات اقدام جدی کنند.

 

ارائه گزارش 100 روزه حبیب زاده از عملکرد معاونت نظارت شورای شهر

افشین حبیب زاده عملکرد 100 روزه معاونت نظارت شورای شهر را ارائه کرد.

 

طرح الزام شهرداری به ارائه گزارش تحقق طرح تفصیلی تصویب شد

ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر گفت:طرح الزام شهرداری به ارائه گزارش میزان تحقق طرح تفصیلی به صورت یک ماده واحده که شامل چند بند و تبصره بود ،به تصویب رسید.

 

آلودگی هوا در ساعات اولیه صبح و شب بیشتر است

زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر گفت:فعالیت بدنی و ورزش کردن در فضای باز در ساعات اولیه صبح و شب ضرر بیشتری دارد زیرا میزان آلودگی هوا در این ساعات بیشتر است.

 

ایجاد پردیس سینمایی در هر منطقه شهرداری

محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: هدف ما این است که در هر منطقه شهرداری یک پردیس سینمایی ایجاد کنیم که البته جنوب پایتخت در اولویت قرار دارد.

 

واکنش نژاد بهرام به دعوت شهرداری از مردم برای حضور در آلوده ترین نقطه پایتخت

زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران گفت:به تمام شهرداری ها ابلاغ شده که هیچ گونه مراسمی در خصوص شب یلدا برگزار نکنند و جشن ویژه کودکان در صبح روز پنجشنبه هم به علت آلودگی هوا کنسل شد.

 

خودروسازی‌های داخلی باید تعطیل شوند/ رقابت، شرط فعالیت

عضو شورای شهر تهران گفت: خودروسازی‌های داخلی باید تعطیل شوند، چراکه محصولاتشان جز آلودگی و حادثه، خاصیت دیگری ندارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.