سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت بیش از 300 کانال تلگرامی در ایلام

کارشناس مسئول امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از ساماندهی بیش از 300 کانال تلگرامی در ایلام خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛ یونس قیطانی افزود : اعلام این آمار از سوی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس ثبت نام مدیران کانال های مذکور در سامانه ساماندهی به آدرس ( www.samandehi.ir ) بوده است.


وی حوزه فعالیت این کانال ها را در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، طنز و سرگرمی، اجتماعی، مذهبی و ... عنوان کرد.


کارشناس مسئول امور مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با ذکر اینکه فعالیت قانونی کانال های تلگرامی تا زمان تدوین قانون مربوط به فعالیت رسانه ای، منوط به ثبت نام در سامانه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: تمامی این کانال ها در این سامانه ثبت نام کرده اند.


قیطانی میانگین تعداد اعضا این کانال ها را سه هزار و 500 نفر اعلام کرد و گفت : برخی از این کانال ها تا 40 هزار عضو دارند.


وی در خصوص نظارت بر این کانال ها گفت: در صورت شکایت از این کانال ها مستقیم به مراجع قضایی ارجاع و از طریق ضوابط قانونی پیگیری انجام خواهد شد.


به گفته قیطانی، هم اینک در مجموع 16 دفتر نمایندگی خبرگزاری، 27 پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی ، 62 نشریه محلی و نمایندگی 80 روزنامه سراسری در استان فعال است.

 

انتهای پیام/ه

 

ساماندهی کانال های تلگرامی در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.