سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد:

عملیات گازرسانی به بخش خرانق آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان یزدگفت: بخشی از اعتبار پروژه گازرسانی به بخش خرانق از طریق بخش خصوصی و قسمتی ازآن را شرکت گاز استان تأمین خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: در جلسات و نشست‌های قبلی شرکت ملی گاز، گازرسانی به بخش خرانق از طریق سی‌ ان‌ جی مصوب شده است و با تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد امیدواریم بتوانیم گاز را از طریق خط لوله به این بخش غنی و محروم‌مانده برسانیم.

وی با تشکر از پی‌گیری و همراهی استاندار، نماینده مردم و فرماندار اردکان افزود: بخشی از اعتبار این پروژه از طریق بخش خصوصی و قسمتی ازآن را شرکت گاز استان تأمین خواهد کرد.

فرماندار اردکان نیز افزود: مقدمات این کار از چند ماه پیش آغاز شده و در این جلسه تصمیم بر اجرای خط لوله ۸ اینچ در مسیر خرانق گرفته شده تا مردم بخش خرانق بتوانند از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

هادی مقیمی با تقدیر از تلاش‌های صورت‌گرفته تاکنون، ابراز امیدواری کرد با حمایت استاندار و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، مجوزهای نهایی از وزارت نفت اخذ شده و به زودی شاهد آغاز عملیات گازرسانی به خرانق و برآورده‌شدن آرزوی دیرینه مردم این بخش باشیم.

وی اظهار داشت : در حوزه گاز شهرستان اردکان، تمام روستاهای بخش عقدا و مرکزی از این نعمت برخوردار شده‌اند و به زودی شاهد بهره‌برداری رسمی از این پروژه‌ها خواهیم بود.

جلسه هماهنگی گازرسانی به بخش خرانق با حضور فرماندار اردکان، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد و جمعی از مسئولان در دفتر فرماندار اردکان برگزار شد.

بهره‌برداری ازعملیات گازرسانی به خرانق  درآینده نزدیک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.