سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدارهیات اقتصادی اتیوپی با فعالان اقتصادی استان مرکزی

هیات اقتصادی اتیوپی در سفر خود به استان مرکزی با فعالان اقتصادی این استان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ هیات اقتصادی هلدینگ افورت اتیوپی که به استان مرکزی مرکزی سفر کرده است در اراک با فعالان اقتصادی این استان دیدار کردند.

مهدی نیا نایب رئیس اتاق بازرگانی اراک در حاشیه این جلسه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: میزبان هلدینگ افورت از کشور اتیوپی هستیم که متشکل از ۶۰ شرکت فعال در زمینه کشاورزی، معدن و تجاری است که در دیدار فعالان اقتصادی استان با این هیات اقتصادی فرصت‌های مشترک سرمایه گذاری و تجاری مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی نیا افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته فعالان صنعتی و معدنی استان در زمینه صنایع خودروسازی، معدن و کشاورزی با طرف اتیوپیایی خود مذاکره کرده و ظرفبیت‌های استان برای صدور تکنولوژی و خدمات فنی و مهندسی معرفی شد.

امانوئل کیدان مدیر هلدینگ افور اتیوپی هم گفت:استان مرکزی از ظرفیت‌های بالای تکنولوژی، صنعتی و معدنی برخوردار است و فعالان اتیوپیایی هم با سفر به این استان و بازدید از واحد‌های صنعتی و معدنی برای گسترش همکاری‌های تجاری بین دو کشور تلاش می‌کنند.

کیدان افزود:ماشین آلات مورد نیاز صنایع سیمان، ادوات کشاورزی، عایق رطوبتی، و قطعات خودرو از جمله محصولات مورد توجه برای آغاز همکاری‌های تجاری و بازرگانی است و در این سفر سعی خواهد شد که تفاهم نامه مشترک همکاری امضاء و مبادله شود.

هیات تجاری و اقتصادی کشور اتیوپی از واحد‌های صنعتی و معدنی استان هم بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام / ج

سفرهیات اقتصادی هلدینگ افورت اتیوپی به استان مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.