وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار مرکزی گفت : توسعه محوری از جمله انتظارات دولت از استانداران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار مرکزی گفت : توسعه محوری در بخش های امنیتی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی از جمله انتظارات دولت از استانداران است.

توسعه محوری از جمله انتظارات دولت از استانداران است

رحمانی فضلی افزود: توجه به ظرفیت های اقتصاد مقاومتی و نگاه به ظرفیت های داخلی با محوریت مردم باید مهمترین دستور کار استانداران باشد.

وی اضافه کرد: تمام مناطق جغرافیای کشور برای توسعه همه جانبه و خودکفایی در تولید و اشتغال و ایجاد درآمد توانمندی دارند و باید با برنامه ریزی استانی و برطرف شدن موانع برای توسعه هرچه بیشتر تلاش کرد.

وزیر کشوور ادامه داد: متوسط شاخص های اقتصادی و اجتماعی نسبت به میانگین کشوری از وضعیت مطلوب تری برخوردار است و این حاصل راهبری نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی و همچنین همدلی مردم و مسئولان این استان است.

وی بیان کرد: چشم ها را باید شست و جور دیگر باید دید چون نمی توان با برنامه ریزی کلان و وابستگی به بودجه های دولتی به رشد اقتصادی هشت درصدی رسید و باید با استفاده از ظرفیت های بومی و منطقه ای ومدیریت این ظرفیت ها در همان منطقه برای پیشرفت و توسعه گام برداشت.

رحمانی فضلی تصریح کرد: باید با تعامل وهماهنگی با همه سلیقه ها با محور قانون از تمام ظرفیت ها استفاده کرد وبا استفاده از خرد جمعی برای اداره کشور دست به دست هم داد.

وی گفت: اعتدال گرایی و هماهنگی با برنامه های دولت که نتایج آن متعلق به همه مردم ایران است برای انتصاب استانداران و مدیران در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام / ج


سخنان وزیر کشور در مراسم معارفه استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار