سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از هزار کیلو گرم پسته غیر بهداشتی از بازارهای گیلان

در اجرای طرح نظارتی یلدا هزارو 300 کیلوگرم پسته غیر بهداشتی از بازارهای گیلان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  رضا قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: در راستای رعایت هرچه بیشتر حقوق شهروندی و برخورد با برخی از سودجویان، طرح نظارتی ویژه یلدا از بیست و پنجم آذر ماه با حضور روسای شعب و کارشناسان تعزیرات حکومتی و با همکاری و مشارکت بازرسان اتاق اصناف ، صنعت، معدن و تجارت و بهداشت در سراسر گیلان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه هزارو 300 کیلوگرم پسته غیر بهداشتی در اجرای این طرح نظارتی از یک واحد صنفی کشف شده است افزود: پرونده این متخلف سودجو در شعب تعزیرات حکومتی دست بررسی است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه این طرح تشدید نظارتی به صورت محسوس و نامحسوس تا سی ام آذر ماه ادامه خواهد داشت افزود: با توجه به در پیش بودن ایام پایانی فصل پاییز و شب یلدا و افزایش تقاضای خرید میوه ، آجیل و خشکبار از سوی مصرف کنندگان، طرح نظارت بر توزیع و فروش کالاهای ویژه یلدا در دستور کار دستگاه های نظارتی- بازرسی است.

رضا قشلاقی اعلام کرد: در شهر رشت 2 اکیپ در شهرستان ها یک اکیپ با همکاری دستگاه های نظارتی، واحدهای صنفی از جمله شیرینی فروشی، آجیل فروشی، میوه، مرغ و گوشت مورد بازرسی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران فروشی، کم فروشی، عدم موازین قانونی و بهداشتی به صورت حضوری به هر یک از شعب تعزیرات حکومتی مراجعه و یا با سامانه 135 و یا شماره تلفن گویا و شبانه روزی 33365548 تماس گیرند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به اینکه پرونده های تخلف طرح نظارتی یلدا به صورت ویژه رسیدگی می شود  تصریح کرد: حفظ حقوق شهروندی و برخورد با متخلفان اساس کار دستگاه های نظارتی و بازرسی است.

 

انتهای پیام/م.ع

کشف خشکبار غیر بهداشتی در اجرای طرح تشدید نظارتی شب یلدا در گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.