سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت در شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تبدیل بیش از 60 درصد از باغ‌ها برای ساخت و ساز اشکال اساسی مصوبه برج باغات

معاون شهرسازی شهردار تهران با اشاره به بازنگری مصوبه برج باغات گفت: 60 تا 100 درصد زمین‌ها و باغات تهران مورد ساخت و ساز قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی حجت معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران در سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به بازنگری مصوبه برج باغات اظهار کرد: این مصوبه در کمیسیون مربوطه شورا و معاونت شهرداری در دست پیگیری است.

معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران با بیان اینکه بنا داریم این مصوبه را به صورت جدی بازنگری کنیم، اظهار کرد: این مصوبه با اشکالاتی همراه است و در برخی موارد 60 تا 100 درصد زمین‌ها و باغات تهران مورد ساخت و ساز قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: تا این مصوبه بازنگری نشود، زمان دقیق ارائه لایحه جدید را نمی‌توانیم اعلام کنیم.

حجت در خصوص الزام شهرداری تهران به ارائه گزارش میزان تحقق طرح تفضیلی بیان کرد: بر اساس این مصوبه اعضای شورای شهر تهران و شهرداری مکلف هستند در یک بازه زمانی 6 ماه گزارش خود را از میزان تحقق این طرح از سال 91 تا شش ماهه سال 96 ارائه کنند.

وی افزود: بازنگری این طرح تا پایان سال 97 به پایان می‌رسد و پس از آن طرح در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران در پایان با اشاره به استفاده برخی از مغازه‌داران از فضای پیاده‌روها اظهار کرد: در سایر شهرهای دنیا  چنین رویه‌ای معمول است، اما این اقدام نباید موجب سد معبر شود.

انتهای پیام/

لزوم بازنگری در مصوبه برج باغات تهران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.