سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت 65 درصدی تعریض پل شهید ناجیان در غرب کرخه

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش از پیشرفت 65 درصدی تعریض پل شهید ناجیان در غرب کرخه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عدنان غزی، سرپرست فرمانداری شهرستان شوش در حاشیه بازدید از روند اجرای عملیات اجرایی تعریض پل شهید ناجیان بر روی رودخانه کرخه بیان داشت: روند احداث این پل مهم با 65 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا می باشد.

وی اظهار کرد: احداث این پل یکی از مطالبات و خواسته های به حق مردم شوش به خصوص اهالی بخش فتح المبین می باشد که تسریع در ساخت آن با توجه به سفر کاروان های راهیان نور به غرب کرخه و منطقه عملیاتی فتح المبین شتاب گرفته است.

غزی اذعان داشت: پل فعلی ناجیان که از زمان جنگ تحمیلی با عرض کم ساخته شده موجب ایجاد ترافیک سنگین و کندی عبور و مرور وسایل نقیله شده بود که این امر موجب گله مندی اهالی بخش فتح المبین و کشاورزان منطقه شده است.

سرپرست فرمانداری شوش در ادامه افزود: پل ناجیان یکی از مهم ترین مسیرهای تردد کاروان های راهیان نور به منطقه عملیاتی فتح المبین و فکه می باشد که با پیگیری صورت گرفته از سوی استاندار خوزستان و نماینده مردم شوش اعتبار لازم برای تعریض آن تخصیص یافت.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد با شتاب صورت گرفته در اجرای این طرح، عملیات تعریض در آینده نزدیک به پایان برسد.

عدنان غزی اجرای این طرح را نوید بخش توسعه اقتصادی هرچه بیش تر شهرستان شوش و بخش فتح المبین عنوان کرد.

پل شهید ناجیان مسیر ارتباطی شهر شوش با بخش فتح المبین و 30 روستای این شهرستان و نیز استان ایلام و شهرستان دهلران می باشد و نقش مهمی در انتقال محصولات کشاورزی و دامی به بازار استان خوزستان دارد.

انتهای پیام/گ

اجرای عملیات تعریض پل شهید ناجیان در شوش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.