یک دهانه پل شناور بر روی رودخانه کرخه به منظور سهولت تردد مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور به منطقه عملیاتی در غرب کرخه از سوی ارتش نصب شد.

نصب پل شناور بر روی رودخانه کرخه شوشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رضا نجاتی، فرماندار شوش با توجه به اینکه عملیات تعریض پل نادری بر روی کرخه به پایان نرسیده بیان داشت: نصب پل شناور بر روی این رودخانه نقش مهمی در سهولت تردد اهالی بخش فتح المبین شوش و نیز کاروان های راهیان نور برای دیدار از مناطق عملیاتی فتح المبین و فکه دارد.
 
وی با اشاره به بسیج امکانات این شهرستان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی گفت: استقرار پل شناور بر روی رودخانه کرخه با توجه به سفر بیش از 2 میلیون مسافر به مناطق عملیاتی فتح المبین و فکه به سرعت از سوی ارتش انجام شد.
 
نجاتی افزود: از آنجا که پل فلزی شهید ناجیان بر روی رودخانه کرخه همواره برای عبور و مرور کاروان های راهیان نور مشکلاتی ایجاد کرده بود، یک دهانه پل شناور از سوی ارتش بر روی رودخانه کرخه مستقر شد.
 
فرماندار شوش تصریح کرد: باتوجه به تامین اعتبار لازم برای تعریض پل شهید ناجیان و تقارن عملیات اجرایی این طرح با ورود کاروان های راهیان نور امیدواریم عملیات تعریض پل شهید ناجیان پس از تعطیلات نوروزی از سر گرفته شود.
 
وی اذعان داشت: براساس هماهنگی انجام شده پل شناور که در غرب رودخانه کرخه واقع در مسیر یادمان شهدای فتح المبین برپا شده بعد از تعطیلات نوروزی نیز تا اتمام عملیات تعریض و آماده سازی پل شهید ناجیان مستقر خواهد بود.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
عملیات تعریض پل که انجام نشده، که بخاطر راهیان نور وعید نوروز متوقف شده.!!!!!!!!!!