سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ گونه گزارشی از دستمال‌های آلوده به مواد مخدر در زنجان ارائه نشده است

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: تاکنون گزارشی درباره استفاده از دستمال‌های آلوده به مواد مخدر و یا کشفیات مربوط به آن در زنجان مشاهده نشده و پلیس این موضوع را تایید نمی‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه امسال یک هزار و 300 کیلوگرم مواد مخدر در زنجان کشف شده است، گفت: این میزان در مقایسه با سال قبل 35 درصد افزایش یافته است.

حسین‌خانلو همچنین از دستگیری یک هزار و 850 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در استان زنجان خبر داد و افزود: در این زمینه 850 معتاد نیز در استان جمع‌آوری شدند.

وی در ادامه از انهدام 18 باند تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر به جدیت با قاچاقچیان برخورد می‌‎کند.

رئیس اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه امسال کشفیات گل نیز در استان بوده است، گفت: این نوع مواد مخدر یکی از انواع جدید مواد توهم زا و آسیب‌های نوظهور است که آسیب آن به مراتب بیشتر از گراس و حشیش است.

وی با اشاره به توهم‌زایی مواد مخدر گل افزود: این امر موجب آسیب بیشتر به مغز و روان مصرف کنندگان می‌شود.

حسین خانلو با بیان اینکه تاکنون گزارشی درباره استفاده از دستمال‌های آلوده به مواد مخدر و یا کشفیات مربوط به آن مشاهده نشده و این موضوع را پلیس تأیید نمی‌کند، تصریح کرد: با این حال اگر شهروندی در این زمینه به موارد مشکوکی برخورد کند، می‌تواند مراتب را به سامانه ١٢٨ پلیس مبارزه با مواد مخدر گزارش دهد .

انتهای پیام/ن

گزارش  دستمال‌های آلوده به مواد مخدر در زنجان تایید نشده است
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.