سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۷۰ بانوی زاهدانی در طرح بصیرت پایگاه پدافند هوایی

مسئول تبلیغات و دارالقرآن پایگاه پدافند هوایی شهرستان زاهدان گفت: طرح بصیرت ویژه خانواده‌های کارکنان پدافند هوایی از امروز، در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد رضایی، مسئول تبلیغات و دارالقرآن پایگاه پدافند هوایی شهرستان زاهدان گفت: طرح «بصیرت» ویژه خانواده‌های کارکنان پدافند هوایی زاهدان از امروز، ۲۷ آذرماه به‌مدت سه روز در این شهرستان اجرا می‌شود.


وی افزود: در این طرح که آیین افتتاحیه آن صبح امروز در مهمانسرای ۲۹ فروردین ارتش شهرستان زاهدان برگزار شد، از اساتید برجسته دانشگاه سیستان و بلوچستان جهت آموزش خانواده‌ها دعوت به‌عمل آمده است.


مسئول دارالقرآن پایگاه پدافند هوایی شهرستان زاهدان افزود: در این طرح که با هدف بصیرت‌افزایی همسران کارکنان پایگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود، موضوعاتی همچون اخلاق در خانواده، همسرداری، تربیت فرزندان و سبک زندگی اسلامی آموزش داده می‌شود.


وی با بیان اینکه در این طرح، ۷۰ نفر از خانواده‌های کارکنان حضور دارند، ادامه داد: هر روز، سؤالاتی از محتوای آموزشی همان روز طرح می‌شود و به ۴ نفر از شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح بدهند، جوایزی اهدا خواهد شد.


رضایی بیان کرد: طرح بصیرت به‌مدت سه روز ادامه دارد و در پایان، به شرکت‌کنندگان در این طرح گواهینامه پایان‌دوره اعطا و هدایایی به رسم یادبود تقدیم خواهد شد. همچنین مراسم اختتامیه این طرح، چهارشنبه ۲۹ آذرماه با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و جمعی از مقامات لشکری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

طرح بصیرت در پایگاه پدافند هوایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.