سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان آغاز شد

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان از آغاز ثبت‌نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا میرسلیم، مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان بیان کرد: ثبت ‌نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از 25 آذرماه آغاز شده است و تا 5 دی ماه نیز ادامه خواهد داشت و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی اذعان داشت: در دور هفدهم اعزام دانشگاهیان به عتبات، از ابتدای مرداد تا ابتدای آبان‌ماه ۹۶، 7 کاروان و بیش از ۲۶۰ نفر از دانشگاهیان به عتبات اعزام شدند. تمام اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر مجرد، دانشجویان پسر مجرد و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند برای اعزام به عتبات عالیات ثبت‌نام نمایند، براساس برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده نتایج قرعه‌کشی‌ها نیز در تاریخ 9 دی‌ماه از طریق سایت لبیک اعلام می‌ گردد.

میرسلیم تصریح کرد: تسهیلاتی که برای دانشجویان در نظر گرفته شده مانند سال‌های گذشته هستند و تغییری نکرده است، به طور مثال: برای کاروان‌هایی که به صورت زمینی اعزام می‌شوند با همکاری بانک ملت یک میلیون ریال وام قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است که بازپرداخت آن ۱۸ ماهه خواهد بود. اعزام دانشجویان از بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان خوزستان در خصوص شرایط ثبت ‌نام اظهار داشت:‌ تمام دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند برای اعزام، ثبت‌نام کنند اما دانشجویان باید به این نکته توجه داشته باشند که باید در زمان اعزام در نیمسال دوم در دانشگاه دانشجو باشند.

این مقام مسئول افزود: اعزام کاروان‌های دانشگاهی از 2 بهمن‌ ماه آغاز می‌شود و تا اردیبهشت ماه سال آینده، هر هفته کاروان‌ها اعزام می‌شوند، ظرفیت کاروان‌ها 38 نفر است، اما تعداد کاروان‌ها هنوز مشخص نیست. کاروان‌هایی که 2 و 9 بهمن‌ماه اعزام می‌شوند به دانشجویان دختر مجرد اختصاص خواهند داشت. کاروان‌های اعزامی به عتبات عالیات در طول سفر خود به شهرهای نجف و کربلا سفر می‌کنند. در طول سفر برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی مختلفی برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/گ

آغاز ثبت‌نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.