سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار پیرانشهر معارفه شد

انور سعیدی بعنوان شهردار جدید "پیرانشهر" معارفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازارومیه؛  محمودی امام جمعه پیرانشهر در  مراسم تودیع و معارفه شهردار پیرانشهر گفت:مسئولین باید مطابق شرح مقدس اسلام و قانون مدون کشور عمل نموده و از اخلاق خوب و تکریم ارباب رجوع برخوردارباشند.
ترابی فرماندار پیرانشهر با محکوم نمودن اقدام نابخردانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اعلام بیت المقدس بعنوان پایتخت رژیم اشغالگر فلسطین و تقدیر و تشکر از زحمات شورای دوره چهارم و شهرداران قبل طی بیاناتی اظهار داشت:مردم از اعضای شورای اسلامی شهر که با رای آنان وارد این مسئولیت شده اند انتظار دارند که قول منتخبین به ثمر بنشیند و از خدمات خوب وشایسته برخوردار شوند.
مطلبی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری با تشکر از حضور مسئولین و تقدیر و تشکر از عملکرد شورای دوره چهارم و کسانیکه بعنوان شهردار در امور شهری پیرانشهر خدمت کرده اند ،گفت : انجام وظیفه در شورای اسلامی و شهرداری بسیار سنگین است و باید برنامه ریزی اصولی صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بدون پول و امکانات ،ارائه خدماتی که برای مردم قابل لمس باشد امکان پذیر نسیت. مطلبی گفت:درمدیریت شهری برنامه ریزی مالی بسیار مهم  بوده و باید در جهت افزایش بودجه باشد و افزایش بودجه تنها با افزایش عوارض و تعرفه ها میسر نمی شود بلکه باید از سرمایه گذاریهای شخصی بهره برد و دنبال طرح های در آمدزا برای شهردار بود.
در خاتمه این مراسم انور سعیدی بعنوان شهردار پیرانشهر منصوب و از خدمات  ابراهیم مصطفی پور شهردار سابق تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/م

مراسم تودیع ومعارفه شهردار پیرانشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.