سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان‌های برون‌شهری به رانندگان استان سمنان

استاندار سمنان از پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان‌های برون‌شهری به رانندگان این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز استاندار سمنان در حاشیه دیدار با نمایندگان مجامع صنفی کالا و مسافر استان سمنان گفت: استان سمنان ازنظر موقعیت جغرافیایی در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد و این مهم زمینه بسیاری از فرصت‌های متنوع را فراهم می‌آورد.


وی بابیان اینکه این مهم سبب می‌شود تا بسیاری از کشفیات قاچاق کالا درراه‌ها و مسیرهای مواصلاتی استان سمنان انجام شود تصریح کرد: اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان در این عرصه فعالیت و همکاری مطلوبی را با دستگاه‌های امنیتی استان داشتند.


وی ایجاد رونق و ارتقا سطح کیفی ناوگان‌های مسافربری یکی از مطالبات اصلی رانندگان برشمرد و گفت: دولت تسهیلات لازم برای نوسازی ناوگان‌ها برون‌شهری را به رانندگان پرداخت می‌کند و این مهم تأثیر ویژه‌ای در جلب رضایت مردم از ارائه خدمات رفاهی دارد.


خباز با اشاره به برخی مشکلات راه‌های استان سمنان تأکید کرد: ازاین‌پس در جلسات کمیته ایمنی استان و کمسیون قاچاق کالا و ارز، نمایندگان انجمن‌های صنفی حمل‌ونقل کالا و مسافر نیز باید حضورداشته باشند.


وی ضمن قدردانی از زحمات راهداران استان سمنان بیان کرد: با همکاری راهداران می‌توانیم بخش عمده‌ای از آمار تصادفات جاده‌ای را در مسیرهای استان سمنان کاهش دهیم.


انتهای پیام / ه


جزئیات پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان‌های برون‌شهری به رانندگان استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.