سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار تاکسی اینترنتی در قزوین، صدای آژانس‌ها را در آورد

مدیران آژانس‌ها در اعتراض به این فعالیت در تاکسیرانی جمع شدند و تاکید کردند: کرایه تاکسی اینترنتی در مقایسه با آژانس کمتر است و این، استفاده مسافران از آژانس‌ها را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ به گفته آنان، کرایه تاکسی‌های اینترنتی هزار تا ۲ هزار تومان کمتر از آژانسهاست.

نمایندگان این صنف این نکته را هم متذکر شدند که هر شخصی با هر خودرویی بدون محدودیت و نشانه می‌تواند در تاکسی اینترنتی فعالیت داشته باشد واین تنوع و تعدد، امنیت مسافران را به خطر می‌اندازد.

به گفته مدیران آژانس‌ها: در حال حاضر ۱۲۰ آژانس در قزوین دایر است و هر آژانس ۱۵ تا ۲۰ راننده دارد که شروع به کار تاکسی‌های اینترنتی باعث کاهش درآمد و تعطیلی آن‌ها می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی قزوین هم در این جلسه گفت: تاکسی‌های اینترنتی زیر نظر این سازمان نیستند.

عبدالعلی دربندی زاده با اشاره به فعالیت ۵ شرکت تاکسی اینترنتی در قزوین اضافه کرد: ۴ ماه است این تاکسی‌ها شروع به عضو گیری و تامین نیرو کرده اند و به صورت پراکنده هم برخی از آن‌ها در شهر مسافر جا به جا می‌کنند.

دربندی زاده اضافه کرد: برخی از آن‌ها هم برای تبلیغات بیشتر در بازه زمانی خاص مسافر را به صورت رایگان جابه جا می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: این سازمان در آینده نزدیک به صورت مستقل و با هماهنگی همه تاکسی‌ها و آژانس‌ها، تاکسی اینترنتی راه اندازی می‌کند.

دربندی زاده، کاهش قیمت کرایه همراه با مدیریت را از ویژگی‌های این تاکسی اینترنتی بیان کرد.

دربندی زاده تاکید کرد: در این نوع تاکسی به دلیل حمایت و نظارت تاکسی رانی، حقوق رانندگان و امنیت مسافران تامین می‌شود.

انتهای پیام/

تجمع مدیران آژانس‌ها در تاکسیرانی قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.