سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی‌خواه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بررسی لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش در کمیسیون فرهنگی مجلس

سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش در قسمت جوانان در نشست امروز بررسی شد.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش در قسمت جوانان بررسی شد.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از اراضی و فضا‌های مورد نیاز وزارت برای امور ورزشی در سطح خشکی، آبی و هوایی با رعایت قوانین، گسترش مشارکت مردمی و جلب فعالیت‌های داوطلبانه در امور ورزشی، بهره‌مندی از ظرفیت خیرین ورزشیار و تسهیل شرایط مشارکت آنها در اماکن ورزشی، ایجاد زیرساخت‌های ورزش همگانی با رویکرد ورزش آسان، ارزان تصویب شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: کمک به تامین هزینه‌های برگزاری مسابقات و رویداد‌های ورزشی داخلی و خارجی به منظور کمک به قهرمانان و فدراسیون‌ها و انجمن‌ها و هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های فعال از محل اعتبارات بودجه عمومی و درآمد‌های اختصاصی یکی دیگر از بند‌های تصویب شده است؛ موضوع حمایت از پیشکسوتان و قهرمان مطرح گردید، اما تصویب نشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بودجه‌های مسائل فرهنگی در سال 97 ، هم اظهار کرد: دستگاه‌های مرتبط دراین زمینه تقاضا‌های خود را در راستای افزایش اعتبار در بودجه سال 97 به کمیسیون تحویل دادند و به صورت کلی بودجه حوزه‌های فرهنگی مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.