سخنگوی کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: تعدادی اعضای این کمیسیون به منظور بررسی به منطقه آزاد چابهار سفر کردند.

سفر اعضای کمیسیون شورا‌ها به مناطق آزاد چابهار/گزارش نهایی به هیئت رئیسه تقدیم می‌شوداصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون شورا‌ها یکشنبه شب به منطقه آزاد چابهار سفر کردند و روز دو‌شنبه (۲۰ آذرماه) از 2 اسکله شهید کلانتری و شهید بهشتی این منطقه بازدید داشتند.

نماینده مردم سمیرم تصریح کرد: اعضای این کمیسیون در ادامه به بازدید از پروژه‌های فولادسازی، پتروشیمی و کارگاه‌های پلاستیک و برنج پرداخت، امروز صبح سه شنبه نیز از حاشیه شهر چابهار، ساحل و کوه‌های مرخی این منطقه برای پیگیری مسائل حوزه گردشگری بازدید شد.

وی افزود: امروز عصر هم با بازدید از منطقه کُنارک مسائل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و مسائل و مشکلات مناطق آزاد و گمرکات مطرح و ارزیابی شد تا به دنبال ارائه لایحه افزودن تعدادی از مناطق کشور به مناطق ویژه و آزاد ضرورت‌های لازم مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور اظهار کرد: این کمیسیون بعد از اتمام بازدید، گزارش تهیه شده را به هیئت رئیسه تقدیم خواهد کرد، ضمن آنکه هنگام بررسی و تصویب لایحه مذکور دولت با مستندات بیشتری کار خود را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار