سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف اموال مسروقه در طرح پاکسازی مناطق آلوده ساری

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از کشف اموال سرقتی به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال و مقادیری موادمخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده درشهرستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ ناصرعلی صفر پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران افزود: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده این شهرستان به اجرا در آمد.

وی گفت:در اجرای این طرح مأموران انتظامی موفق به کشف ۵ دستگاه موتور سیکلت،۳ دستگاه دوچرخه، ۲ قبضه سلاح شکاری،۳ دستگاه تلوزیون، بیش از ۳۰ قلم از انواع اتصالات و ادوات کشاورزی و بیش از ۱۰ دستگاه لوازم داخلی خودرو و مقادیر قابل توجهی موادمخدر شدند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح افزود: در این طرح ۱۱ متهم به سرقت و خرید و فروش مواد مخدر و دستگیر شدند.

وی گفت:هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

انتهای پیام /ر

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.