سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار فامنين:

حل مشکلات مردم از مهمترین ضروریات دولت تدبیر وامیداست

فرماندار فامنين مهمترین مطالبات ساکنان روستاهای قزل آباد و قوشجه را تامین زیر ساخت ها ، اشتغال ، بهسازی ، آب شرب و لایروبی قنوات عنوان کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سید مجید شماعی فرماندار شهرستان فامنین  عنوان کرد : سیاست و نگاه دولت تدبیر و امید در موضوع خدمت رسانی به مردم حضور مسئولان و دست اندرکاران دولت در میان مردم برای آگاهی و تسهیل مشکلات آنان است که این مهم مورد تاکید استاندار همدان نیز بوده و از مسئولین خواسته اند برای حل مشکلات مردم در بین آنها حاضر شده و به صورت چهره به چهره مشکلات را بشنوند و رسیدگی نمایند.
وی با بیان اینکه حل سریع مشکلات و مسایل مردم از مهمترین ضروریات دولت است افزود: فرمانداری شهرستان فامنین با تشکیل تیمی متشکل از بخشداران مرکزی و رؤسای محترم ادارات از بخش های مختلف شهرستان و روستاهای آن بازدید میدانی داشته و با مردم ارتباط صمیمی و نزدیک خواهد داشت.
فرماندار فامنین هدف اصلی از این بازدیدها را ارتقای اعتماد مردم نسبت به نظام و دولت عنوان نمود و ادامه داد : نبايد مشکلات مردم به دلیل عدم دسترسی به مسئولان مربوطه حل نشود که با این نوع بازدیدها این مشکلات از نزدیک به گوش و نظر دولتمردان می رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.