فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با حمایت دولت تدبیر و امید در بحث تسهیلات ازدواج این شهرستان نسبت به سال قبل رشد 4 برابری داشته است.

رشد 4 برابری تسهیلات ازدواجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کریم حمیدوند فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان پروژه های نیمه کاره هرچه سریعتر تکمیل شوند و مشکلات آنها حل و فصل شود.
وی خوشبختانه از پروژه های ورزشی نهاوند بدهکاری های قابل توجهی نداریم و با توجه به وجود اوراق در بعضی از پروژه ها نیز با هماهنگی بین اداره ورزش و فرمانداری از آنها اطلاعات کافی را گرفته و بلافاصله با پیمانکاران واجد شرایط قرار داد منعقد و شروع بکار خواهند شد.
حمیدوند با اشاره به اینکه جمعا 9 پروژه ورزشی در شهرستان در حال انجام است، گفت: از این تعداد 5 پروژه تکمیل شده و 4 پروژه نیمه تمام می باشند.
وی همچنین گفت: سرانه اماکن ورزشی شهرستان اکنون67/. متر مربع برای هر فرد است که در آینده این رقم به یک متر مربع برای هر فرد خواهد رسید.
فرماندار شهرستان نهاوند افزود: در قانون برنامه ششم توسعه ، برای ورزش سهم خوبی در نظر و مصوب شده است که می بایست از این ظرفیت در جهت تکمیل پروژه های شهرستان و ارتقاء ورزش شهرستان استفاده بهتری شود.
وی در ادامه با تقدیر از عملکرد ورزش و جوانان شهرستان گفت: نهاوند در روند میزبانیها و اعزام تیم های ورزشی عملکرد بسیار خوبی در سال1396 داشته است.
وی گفت: با حمایت دولت تدبیر و امید در بحث تسهیلات ازدواج این شهرستان نسبت به سال قبل رشد 4 برابری داشته است.
در ادامه این جلسه رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با ارائه گزارش این اداره کل در شهرستان نهاوند ، برنامه های آینده ورزش و جوانان شهرستان را عنوان كرد.

انتهای پیام/د.ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.