سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استانداری سمنان:

اشتغالزایی در استان سمنان با ارائه تسهیلات رونق تولید

در سال گذشته با ارائه تسهیلات رونق تولید برای بیش از هشت هزار نفر در استان سمنان اشتغالزایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان گفت : در سال گذشته با ارایه تسهیلات رونق تولید برای بیش از هشت هزار نفر در سمنان اشتغالزایی شد و تاپایان امسال هم بیش از 10 هزار نفر از جوانان استان وارد بازار کار می شوند.


وی اظهارداشت : اکنون آمار بیکاری در این استان کمتر از 9 درصد بوده و مهم ترین هدف از ارایه تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی ایجاد اشتغال در سمنان است.


وی تصریح کرد : در بخش معدن و گردشگری ظرفیت قابل توجه ای برای سرمایه گذاران فعالان اقتصادی در این استان وجود دارد که در دولت های گذشته مسوولان امر از این زیرساخت های ارزشمند غافل بودند.


همتیان تصریح کرد : در سال جاری ارایه تسهیلات برای ساخت اقامتگاه های بوم گردی و بازسازی بنا های تاریخی و واگذاری به بخش خصوصی در دستور کار گروه های اقتصادی این استان قرار گرفت و براساس آمار موجود تاپایان امسال برای بیش از یکهزار نفر در این بخش اشتغالزایی می شود.


وی تصریح کرد : انعقاد تفاهم نامه های سرمایه گذاری با بخش خصوصی از مهم ترین اقدامات دولت دوازدهم در سمنان است و براساس آمار با عملیاتی شدن تنها 30 درصد از این تفاهم نامه ها اقتصاد سمنان دگرگون می شود.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان تصریح کرد : توجه به زیرساخت های سرمایه گذاری مهم ترین دغدغه مسوولان دستگاه های اجرای سمنان برای ایجاد اشتغال پایدار در استان سمنان بوده و انتقال آب از سایر حوزه ها به سمنان می تواند بخش قابل توجه ای از مشکلات بخش صنعت، معدن و کشاورزی را برطرف کند.


انتهای پیام / ه


اشتغالزایی برای بیش از هشت هزار نفر در استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.