سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغازعملیات آسفالت لاین رفت بلوار 36 متری دگایران سنندج

شهردار سنندج گفت: عملیات آسفالت لاین رفت بلوار 36 متری دگایران آغاز شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حشمت اله صیدی شهردار سنندج گفت: جاده اصلی دگایران به دلیل عرض کم و پیچ تند همواره موجب بروز حوادث و تصادفات شده و نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

وی بیان کرد: با هدف احداث معبر ایمن و همچنین کاهش تصادفات و روانسازی ترافیک عملیات احداث بلوار 36 متری دگایران تابستان امسال در دستور کار این شهرداری قرارگرفت.

شهردار سنندج گفت: بلوار 36 متری دگایران دارای  دو لاین رفت و برگشت است  که طول  این پروژه 850 متر و عرض  آن 36 متری است.

صیدی از آغاز عملیات آسفالت لاین رفت بلوار 36 متری دگایران خبر داد و گفت: عملیات آسفالت 5 هزار و 200 مترمربع از سطح لاین رفت در حال اجرا است.

 وی ادامه داد: اجرای هر کدام از باندهای رفت و برگشت یک لایه 7 سانتی آسفالت به میزان 1610 تن آسفالت نیاز دارد که در حال حاضر 950 تن آن در لاین رفت اجرا شده است.

 شهردار سنندج  اعلام کرد: برای احداث لاین رفت پروژه بلوار 36 متری دگایران تاکنون عملیاتی نظیر 15 هزار مترمکعب خاکبرداری، 12 هزار متر مکعب خاکریزی، 2 هزار و 200 متر مکعب اساس، 2هزار و 200 متر مکعب راکفیل و 400مترمکعب دیوار چینی انجام پروژه صورت گرفته است.

 صیدی عنوان کرد: عملیات جدول‌گذاری لاین رفت این پروژه شامل اجرای یک‌هزار متر جدول‌گذاری به صورت نهر،  450 متر به صورت تک جدول و یک‌هزار متر کانیوا نیز انجام شده است.

وی هزینه احداث این پروژه را 20 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هزینه  اجرای این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.

انتهای پیام/ د م

آغاز عملیات احداث بلوار 36 متری دگایران با هدف احداث معبر ایمن وکاهش تصادفات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.