سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان:

هیئت والیبال اصفهان به نگاهی نو در مدیریت خود نیاز دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیئت والیبال استان اصفهان به نگاهی نو در مدیریت خود نیاز دارد و رئیس هیئت باید در ادامه فعالیت به این موضوع توجه کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد سلطان‌حسینی امروز، در مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان که برای انتخاب ریاست این هیئت و با حضور داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال کشور برگزار شد، ضمن خوش‌آمدگویی به داورزنی اظهار داشت: بسیار خرسندم که امروز میزبان دکتر داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال کشور و معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

وی ادامه داد: ایشان هم در حوزه والیبال و هم در حوزه مدیریت ورزش کشور توفیقات زیادی را نصیب جامعه ورزش کشور کردند و افتخاراتی را که در این رشته ورزشی داریم مدیون زحمات ایشان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با تشکر از اعضای مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان تصریح کرد: امیدوارم امروز کسی که واقعاً شایسته این مسئولیت است توسط مجمع انتخاب شود و بتواند در این مدتی که سکان‌دار این هیئت است باعث رشد و توسعه آن شود.

وی نگاه تازه به والیبال را، لازمه مدیریت این ورزش عنوان کرد و افزود: خوشبختانه همه کسانی که در لیست اعضای مجمع حضور دارند، علاوه بر سابقه ورزش والیبال، دارای تجربیات قبلی در این حوزه نیز هستند که باعث خرسندی مجموعه ورزش استان است.

سلطان‌حسینی اضافه کرد: امیدوارم هر کدام از این نامزدها که انتخاب می‌شوند با نگاه تازه‌ای زمینه‌های رشد ورزش والیبال را در استان فراهم کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.