سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی موانع مرزی بین ایران و افغانستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بررسی موانع مرزی بین ایران و افغانستان از ناحیه گمرک دوغارون شهرستان تایباد و اسلام قلعه کشور افغانستان، فضا‌های عمومی ارتباط در حوزه تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ راضیه علیرضایی در بازدید از گمرک دوغارون و اسلام قلعه کشور افغانستان،گفت: بررسی مشکلات و دریافت هزینه‌های غیر رسمی از موانع جدی برای حمل و نقل بار بین دو کشور محسوب می‌شود که امروز در این سفر بررسی این امر اولویت کاری قرار گرفته است.


وی گفت: نمایندگانی از مدیران مرتبط با فعالیت‌های تجاری مرزی دو کشور برای بررسی فرایند صادرات و مسائل مربوط به آن گرد هم جمع شده اند و با ارائه گزارش‌های مربوط به حوزه خود مشکلات را بررسی می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اهمیت صادرات گفت: صادرات کالا از استان خراسان رضوی به کشور افغانستان علاوه بر ایجاد زمینه اشتغال و معیشت مردم سبب ارتباط با کشور‌های دیگر شده پس بررسی مشکلات در گمرک دوغارون ضروری و رفع آن مشکلات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علیرضایی افزود: برای پیشرفت صادرات دو کشور موظفند تمام بستر‌های لازم جهت تسهیل انتقال کالا از این دو معبر را فراهم کرده و با تجهیز گمرکات به امکانات روز، این مشکل مرتفع می‌شود.

انتهای پیام//ف.ج
 

سفر رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به تایباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.