سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پروژه شبکه توزیع آب و برق در ناحیه صنعتی داورزن

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتي استان خراسان رضوي از اجراي پروژه های شبکه توزيع آب و شبکه فشار متوسط20 کیلو ولت ناحيه صنعتي داورزن خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدي زاده مقدم مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتي استان خراسان رضوي گفت : اجرای پروژه هاي زيرساختي و عمرانی در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان از اولويت اجرايي بالايي برخوردار است و تامين، انتقال و تکميل اين پروژه ها با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده صورت می پذیرد.

وي افزود: اين پروژه ها با هزينه‌اي بالغ بر شش ميليارد و 100 میلیون ريال و در مدت 10 ماه به انجام خواهد رسيد.

مهدي زاده مقدم ادامه داد : سيستم يکپارچه مديريت کيفيت در طراحي، نظارت و اجرا همگام با آخرين تکنولوژي و استانداردهاي جهاني در شهرک‌ها و نواحي صنعتي انجام مي شود.

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتي استان خراسان رضوي با تاکيد بر کيفيت و کميت در اجراي پروژه هاي فني و سرعت در انجام کارها گفت : ايجاد زيرساخت ها و فراهم کردن امنيت حضور سرمايه گذاران براي احداث و راه اندازي واحدهاي صنعتي و توليدي در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان، يکي از دغدغه هاي اصلي شرکت شهرک‌های صنعتي استان است.

وی افزود: تجهیز و توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی در سال جاری هم با اولویت مناطق محروم در دستور کار قرار دارد و در حال اجرا است.


انتهای پیام // ف.ح

 

پروژه شبکه توزیع آب و برق در ناحیه صنعتی داورزن اجرا می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.