سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی لرستان :

کشف موادمخدر در لرستان رشد ۱۹۴ درصدی داشته است

فرمانده انتظامی لرستان گفت:کشف مواد مخدر در کلانتری‌های استان لرستان ۱۹۴ درصد رشد یافته است.

به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حاجی‌محمد مهدیان نسب گفت: یکی از اولویت‌های برتر نیروی انتظامی مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر بوده چرا که مواد مخدر به عنوان یکی از راه‌‍‌های نظام سلطه برای مقابله با کشورمان است.

وی ادامه داد:در ۳ ماه گذشته کلانتری‌های لرستان ۲۶۷ کیلوگرم مواد مخدر کشفیات داشته‌اند که این آمار نشان از رشد ۱۹۴ درصدی کشفیات این حوزه است.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: ۵۰ نقطه پر خطر قاچاق در سطح جاده‌های لرستان شناسایی شده و شاهد افزایش نیرو‌های پلیس در در این مناطق هستیم.

وی افزود: در مدت ۳ ماهه گذشته ۹۹ طرح عملیات مشترک انتظامی اجرا شده و ۵۵۷ طرح موضوعی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان لرستان در ادامه گفت: در این مدت ۴۱ طرح موضوعی اجرایی شده که بر این اساس بیش از یک و نیم تن موادمخدر کشفیات مواد داشتیم.

مهدیان نسب در ادامه با اشاره به رشد ۱۷ درصدی کشفیات مواد مخدر طی ۸ ماهه ابتدایی امسال در لرستان عنوان کرد: همچنین در این مدت شاهد رشد ۴ درصدی خرده فروشان دستگیر شده نسبت به مدت مشابه پارسال هستیم.

وی گفت: در ۸ ماهه ابتدایی امسال ۲ هزار و ۷۷۱ خرده فروش در استان دستگیر شده و ۴۴۴ نقطه آلوده به موادمخدر دائما پاکسازی می‌شود که بر این اساس باید گفت: تور پلیس گسترده بوده است.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: در راستای آگاه سازی جامعه ۳۶ کارگاه آموزشی ۵۰۰ نفره و پایین‌تر برای افراد در معرض آسیب برگزار شده که البته این اقدامات با کمک سایر سازمان‌ها بوده است.

مهدیان نسب عنوان کرد: ۲۱۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مرتبط با حوزه توزیع مواد مخدر در ۸ ماهه ابتدایی امسال کشف و توقیف شده است.

انتهای پیام/د

رشد ۱۹۴ درصدی کشف موادمخدر توسط کلانتری‌های لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.