سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

غرامت مرغداران پرداخت نشد/ نگرانی مرغداران نسبت به بیماری آنفولانزای حادپرندگان

یک مقام مسئول گفت: صندوق بیمه به سبب عدم پرداخت سهم دولت نتوانسته به طور کامل، غرامت مرغداران را پرداخت کند.

ناصر نبی پور رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت قیمت تخم مرغ در بازار اظهار کرد: امروز متوسط قیمت هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری 5 هزار و 600 تومان معادل شانه ای 11 هزار تومان و دانه ای 360 تومان است.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر عدد تخم مرغ در مغازه های خرده فروشی به 500 تومان می رسد، افزود: این امر ناشی از سودجویی مغازه داران و اجحاف در حق مصرف کنندگان است.

نبی پور قیمت تخم مرغ در بازار را پیش بینی کرد و گفت: تا زمانیکه سازمان دامپزشکی اظهار نظر خود راجع به بیماری آنفولانزا حادپرندگان را اعلام نکند، نمی توان پیش بینی خاصی در زمینه تولید و قیمت در روزهای آتی در بازار داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اظهار نظر برخی مرغداران مبنی بر قرنطینه شدن تعدادی از مرغداری ها، منتظر اعلام نهایی سازمان دامپزشکی هستیم تا تولیدکنندگان تکلیفشان روشن شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت ذرت و کنجاله سویا طی دو ماه اخیر 30 درصد افزایش یافته است، بیان کرد: نوسان قیمت نهاده ها به طور متوسط قیمت هر کیلو تخم مرغ را 540 تا 550 تومان افزایش داد.

رییس اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه بخشی از غرامت مرغداران سال گذشته به آنان پرداخت نشده است، تصریح کرد: بنابر شکایت مرغداران به اتحادیه، دامپزشکی و  صندوق بیمه به سبب عدم پرداخت سهم دولت نتواستند غرامت مرغداران را به طور کامل پرداخت کنند و  اعلام کردند که به جای بدهی به آنها اوراق خزانه بدهند، در حالیکه اوراق دردی از تولید کنندگان دوا نمی کند.

انتهای پیام/

اوراق خزانه، دردی از مرغداران دوا نمی کند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.