سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی از ۱۰ هزار مددجو آموزش های فنی و حرفه ای استان همدان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: امسال ۱۰ هزار و ۶۹۴ مددجو از حمایت آموزش‌های فنی ‌وحرفه‌ای این استان بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان افزود: در سال جاری 10 هزار و 694 مددجو از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند می شوند که از این تعداد هفت هزار و 837 مددجو تا پایان مهر ماه از آموزش های لازم بهره گرفتند.

  وی ادامه داد: در هفت ‌ماهه امسال بیش از 454 میلیون تومان  برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارای رشد صعودی بوده به طوری که برای تعداد پنج هزار و 996 مددجو بااعتبار 42 میلیون تومان دوره‌های آموزش فنی‌وحرفه‌ای برگزار شد.

 وی خاطر نشان کرد:  در هفت‌ماهه نخست امسال بیش از 29 هزار و 21 نظارت فنی و تخصصی از طرح‌های اجراشده حوزه اشتغال و خودکفایی استان توسط ناظران فنی و کارشناسان و مدیران مربوطه انجام‌شده است.

  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان بیان کرد: ایجاد مهارت و توانایی برای ایجاد شغل و یا افزایش مهارت در حرفه‌ای خاص از اهداف ارائه آموزش‌های فنی به مددجویان تحت حمایت است.

 این مسئول اضافه کرد: مددجویان تحت حمایت پس از کسب مهارت، فراهم شدن فضای کسب‌وکار و بهره‌مندی از تسهیلات خودکفایی کمیته امداد برای راه‌اندازی شغل و ایجاد فرصت شغلی اقدام می‌کنند.

 وی یادآور شد: ارائه این دوره های آموزشی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به صورت رایگان بوده و آنان با معرفی به مراکز طرف قرارداد از کلاس های آموزشی بهره مند می شوند.

وی افزود: توانمندسازی فکری و فرهنگی، تحصیلی و شغلی در رسیدن به خوداتکایی مددجویان تحت حمایت از امور مهم این نهاد در عرصه خدمت رسانی به محرومان است و امدادگران در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.


انتهای پیام/ج

بهرمندی از مددجویان فنی و حرفه ای

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.