سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:

برنامه تعالی مدیریت در مدارس استان بوشهر اجرایی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:برنامه تعالی مدیریت روح و عصاره مدیریتی نظام تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر کرمی صبح شنبه در کارگاه آموزشی مدل تعالی مدیریت مدرسه اظهار داشت: برنامه تعالی مدیریت روح و عصاره مدیریتی نظام تعلیم و تربیت است.

کرمی ادامه داد: این برنامه نشان می‌دهد که برای آموزش و پرورش چقدر مسئله مدیریت و چابک سازی آن مهم و جدی است به نوعی که امروزه تعالی مدیریت از قالب یک طرح به برنامه ارتقا یافته واز یک دوره خاص نیز فراتر رفته است.

وی تصریح کرد: برنامه تعالی مدیریت، برنامه‌ای جامع و مانع است، یعنی سعی کرده همه سطوح و حیطه‌ها را در بر بگیرد و از این حیث با سند تحول بنیادین همپوشانی دارد زیرا سند هم در کانون نگاهش وجه مدیریتی جامع لحاظ شده است.

کرمی افزود: نیاز است رویکردهای مدیریتی و نگاه راهبردی به مقوله مدیریت و برنامه‌ریزی تقویت شود بدون تردید اعتبار گذاشتن و هزینه کردن در این راستا عین سرمایه‌گذاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: تقویت رویکرد مشارکتی در برنامه تعالی مدیریت، مدرسه را از حالت جزیره‌ای به کانون تبدیل کرده که با همه گروه های اجتماعی مرتبط است و در راستای شعار آموزش، یادگیری برای با هم زیستن پیش می‌رود.

انتهای پیام/پ

اجرای برنامه تعالی مدیریت در مدارس استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.