سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیئت سوارکاری لرستان؛

برگزاری سومین دوره مسابقات اسبدوانی در لرستان

رئیس هیئت سوارکاری لرستان گفت: سومین دوره مسابقات اسبدوانی این استان یکم دی ماه امسال در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مرادی رئیس هیئت سوارکاری لرستان  گفت: سومین دوره مسابقات اسبدوانی لرستان یکم دی ماه امسال با هدف گرامیداشت شهید زنده سید نورخداموسوی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

مرادی گفت: این مسابقات در سطح استانی برگزار شده، همچنین چندین سوارکار از استان‌های همجوار به عنوان مهمان حضور خواهند داشت.

وی  با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام این مسابقات تا 25 آذرماه است، افزود: این مسابقات در رشته اسبدوانی در گروه اسب‌های کرد، عرب، بومی و خدون برگزار می‌شود.

مرادی عنوان کرد: خوشبختانه از سال گذشته تاکنون 10 دوره مسابقات در رده استانی و کشوری در لرستان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: با برگزاری این مسابقات اکنون چهار سوارکار لرستانی عضو تیم ملی استقامت کشور بوده و تا پایان امسال به مسابقات بین‌المللی قطر اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت سوارکاری لرستان بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات استانی حفظ آمادگی سوارکاران و اسب‌های آنها برای شرکت در مسابقات کشوری بوده و مطمئنا از مهمترین دلایل موفقیت سوارکاران لرستانی را باید برگزاری منظم این مسابقات دانست.

مرادی بیان کرد: با وجود مشکلات مالی هیئت سوارکاری استان، اما با برگزاری مسابقات استانی درصدد حمایت مالی از سوارکاران استان نیز هستیم و امیدواریم بتوان در آینده نزدیک و با حمایت مسئولان گام‌های مناسبی در این راستا برداشته شود.

انتهای پیام/د

سومین دوره مسابقات اسبدوانی در لرستان برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.