سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تراکم جمعیت زندان‌های استان

به علت تراکم جمعیت زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد، اماکن آموزشی زندان‌ها به خوابگاه تبدیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها  اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل زندان‌های استان با بیان این خبر گفت: تراکم جمعیت کیفری در زندان‌ها علاوه بر اختلال در طبقه بندی و تفکیک زندانیان باعث تبدیل اماکن آموزشی به خوابگاه و محل اسکان شده است.


اسماعیل جمیاری افزود: همچنین باید هزینه‌های زیادی صرف نگهداری و سایر نیازمندی‌های زندانیان شود.


وی همچنین بیان کرد: با هدف تحقق دستورالعمل صادره از ریاست قوه قضائیه مبنی بر ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان، ۵۸۴ نفر از زندانیان این استان با اعطاء مرخصی پایان حبس از زندان آزاد شده‌اند.


مدیرکل زندان‌های استان گفت:در شرایط فعلی و کمبود اعتبارات زندان‌ها، این آزادی‌های قبل از موعد با لحاظ شرایط و تأیید شورای طبقه بندی می‌تواند تا حدودی در کاهش هزینه‌ها کمک‌های مطلوبی باشد.


جمیاری با بیان اینکه اعطاء مرخصی‌های منجر به آزادی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۸۲% افزایش داشته است گفت: با این کار فضا برای انجام کار‌های اصلاحی و تربیتی برای دیگر زندانیان فراهم خواهد شد.


مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های زندانیان را از جمله نکات مثبت آزادی زندانیان برشمرد.

انتهای پیام/د

تراکم جمعیت زندان ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.