سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور خانواده شهیدحججی؛

برگزاری یادواره شهدای پایگاه مقاومت جانبازان ولایت فقیه در بروجرد

یادواره شهدای پایگاه مقاومت جانبازان ولایت فقیه با حضور خانواده های شهدا و خانواده شهید حججی در بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امروز خانواده شهیدحججی مهمان ویژه بروجرد بودند، پدر و مادر شهید حججی در مراسم روز دانشجو حضور یافتند و در یادواره شهدا حاضر شدند.

سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: جوانان زیادی از شهرستان بروجرد برای دفاع از حرمین به سوریه اعزام شدند که نشان دادند راه شهدا را ادامه می دهند.

 وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اقدامات و برنامه هایی است که همیشه باید مد نظر باشد و جوانان با الگو گرفتن از شهید حججی و شهدای دیگر همیشه در این مسیر حرکت کنند.

 همچنین مادر شهید حججی اضافه کرد: محسن هیچگاه کاری نکرد که از او ناراضی شوم و با او رابطه بسیار خوبی داشتم و از همان دوران کودکی راه و رسم زندگی را برایشان نشان دادم و تا جایی که می توانستم برای فرزندانم قرآن می خواندم.

 وی اضافه کرد: چند روز زمانی که محسن سرباز بود در دوران سربازی همراه او بودم و آن روزها بهترین روزها و شادترین روزهای من بود که در کنار محسن بودم.

 مادر شهید حججی به بخشی از وصیت نامه شهید که در راستای حجاب اشاره کرد و گفت: محسن همیشه همه را به حفظ حجاب دعوت می کرد و من هم به همه توصیه می کنم حجاب خود را به خوبی حفظ کنند و برادران هم راه شهید را ادامه دهند.

پدر شهید حججی افزود: همیشه سعی کردم تا نان و روزی حلال بر سر سفره فراهم کنم و در این راه تلاش کردیم و همیشه با شغلی که داشتم روزی حلال و لقمه حلال به فرزندانم داده ام.

به گفته وی به همه پدران و مادران توصیه می کنم برای فرزندان خود مرد عمل باشند و خودشان به گونه ای رفتار کنند که الگویی برای فرزندان شوند.

انتهای پیام/م

یادواره شهدای پایگاه مقاومت جانبازان ولایت فقیه در بروجرد برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.