سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود بودجه در صداوسیما/ لزوم بازنگری در بودجه

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران بودجه صداوسیما را بسیار کم دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمد علی عبدالله زاده معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران امروز در نشست اعضای شورای نظارت بر سازمان صداوسیما و مجمع نمایندگان گلستان گفت: سازمان صداوسیما مشکل بودجه دارد، از این رو تلاش نمایندگان برای رفع این تنگنا ضروری است.

براهیمی عضو کمسیون فرهنگی مجلس نیز گفت: بودجه ۲ هزار میلیاردی سازمان صداوسیما کافی نیست و باید برای مقابله هجمه فرهنگی با 217 شبکه فارسی زبان بیگانه افزایش یابد.

تربتی نژاد دبیر مجمع نمایندگان مردم گلستان گفت: صدا وسیمای گلستان بدون تبعیض عمل می کند و با مشکلات مالی و کمبود امکانات مدیریت با انگیزه و نیروهای با نشاط است.

شهرام کوسه غراوی عضو کمسیون تلفیق بودجه مجلس و نماینده مردم شرق گلستان در مجلس  نیز در این نشست گفت: عملکرد صداوسیمای گلستان رضایتمند و ارتباط رسانه استان با نمایندگان ستودنی است.

همچنین در این نشست کاتب عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما گفت: رسانه ملی باید در تبلیغ قانون تسهیلات و اشتغال روستاییان به منظور تقویت فرهنگ کار، بیش از پیش تلاش کند.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در گلستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
سودابه
۱۶:۱۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
فیلمهای تکراری کمتر پخش بشه خیلی عالی میشه
فتحی
۱۶:۱۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
فیلمهای پلیسی چرا کم پخش میشه مثلا امسال در هفته نیروی انتظامی اصلا سریال پلیسی جالب از هیچکدوم از شبکه های سیما پخش نشد
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
باید از بودجه سازمان دفاع کرد
حجت
۱۹:۲۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۶
.متاسفانه بخصوص در این چند سال اخیر برنامه های تکراری و کم محتوی ،نشان از کمرنگ شدن محتوای فرهنگی در این نهاد اساسی درجامعه دارد